Dijimaris Medya © 2025. Tüm hakları saklıdır.

twit

  1. Anasayfa
  2. »
  3. Teknoloji
  4. »
  5. Epson, Shakira’yla birlikte “Okula Dönüş Kampanyasını” başlattı

Epson, Shakira’yla birlikte “Okula Dönüş Kampanyasını” başlattı

admin admin - - 4 dk okuma süresi
4 0

Küresel teknoloji lideri Epson, META-CWA (Orta Doğu, Türkiye, Afrika ve Orta ve Batı Asya) bölgesinin marka elçisi Shakira’nın yer aldığı “2025 Okula Dönüş” kampanyasını başlattı. Kampanya, Epson’un yaratıcılık, hayal gücü ve vizyoner yaklaşım misyonundan güç alıyor. Kampanya dahilindeki EcoTank yazıcıları satın alan öğrenciler Preply’dan 3.000 TL değerinde 3 ücretsiz çevrimiçi ders kazanıyor. 

“Okula Dönüş” kampanyasıyla, seçili  Epson EcoTank yazıcıları satın alanlar; Matematik, İngilizce, Fen Bilimleri ve daha birçok konuda özel bir eğitmenle birebir çevrimiçi özel ders almaya hak kazanıyor. 

Kampanya dahilindeki etkinlikler, yaratıcı düşünmeyi geliştirmek ve öğrencileri gelecek için ihtiyaç duyacakları becerilerle geliştirmek üzere tasarlandı. META-CWA bölgesindeki çeşitli kuruluşlarla iş birliği içinde düzenlenen “Okula Dönüş” kampanyası, Türkiye’de üç adete kadar çevrimiçi derse erişim imkânı sunuyor. 

Küresel kampanya, ailelere çocuklarının ilgi alanlarına göre uyarlanmış çok çeşitli çevrimiçi ve çevrimdışı deneyimler arasından seçim yapma olanağı tanıyor.   Kampanya dahilindeki EcoTank yazıcıları satın alanlar, yaratıcı çalışmaları desteklemek üzere tasarlanmış çevrimiçi bir sanat ve el sanatları platformu olan Epson “Creative Corner”ı ziyaret etme şansına da sahip oluyor. 

İlham veren bilgi ve araçlara erişim

NASA tarafından gerçekleştirilen bir araştırma, 4-5 yaş arası çocukların yüzde 98’inin yaratıcı bir deha sergilediğini ortaya koyuyor; bu oran yetişkinlikte ise yüzde 2’ye düşüyor. Uzmanlar, standart eğitim sistemleri, ekran yorgunluğu ve yapay zekanın aşırı kullanımını bu düşüşün nedenleri arasında gösteriyor. Epson, okul dışında aktif ve yaratıcı keşifleri teşvik eden kampanyasıyla bu oransal düşüşün önüne geçmeyi amaçlıyor. Kampanyanın hedefi; çocukları kendilerini özgürce ifade etmeleri için ilham verici bilgi ve araçlarla donatmak…

Grammy ödüllü sanatçı ve UNICEF iyi niyet elçisi Shakira ile yapılan iş birliği, Epson’un yaratıcılığın ilham verici ve dönüştürücü gücüne olan inancını yansıtıyor. Epson gibi Shakira da cesur fikirleri benimsiyor ve geleneklere meydan okuyor; bu da onu bölge genelinde gençlerin yaratıcılığını ve özgüvenini desteklemek için uygun bir elçi yapıyor.

“Hayal gücünü harekete geçiren fırsatlar yaratmayı hedefliyoruz”

Epson Türkiye Ülke Müdürü Yalın Vanlıoğlu, “Geleneksel eğitim sistemlerinde yaratıcılık azalmaya devam ederken hayal gücünü harekete geçiren fırsatlar yaratmak her zamankinden daha önemli bir hale geldi. Okula dönüş kampanyamızla yalnızca akademik başarıyı değil, bütünsel ve yaşam boyu gelişimi destekliyoruz. Yaratıcılığı tetikleyen çeşitli kaynaklar ve etkinlikler sunarak öğrencilerin geleceğe hazır ve vizyoner bireyler olarak yetişmelerini amaçlıyoruz. Bu uygulamalı etkinliklerle öğrencilerin ihtiyaç duydukları özgüvenlerini geliştirmelerine de yardımcı olmayı hedefliyoruz.” diyor.

Okula dönüş kampanyası, şirketin hem akademik eğitimi hem de yaratıcı yaklaşımı teşvik eden etkileşimli araçlar ve çözümlerle öğrencilere destek olmak konusundaki kararlılığını yansıtıyor. 

Kampanya, 18 Ağustos-18 Ekim tarihleri arasında ve yalnızca belirli Epson EcoTank yazıcı modellerinde geçerlidir.

 

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlgili Yazılar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir